Sprężarki do klimatyzacji AUDI 4000, 4000S, AMERICAN MOTORS Ambasador, American Rouge, Classic, Marlin, Rebel - Kompresor klimy typu YORK ER210L NOWY ( 58056 )
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
NOWE sprężarki do klimatyzacji typu YORK ER210L samochodów osobowych:
AUDI 4000, 4000S Quattro, Coupe GT
rok produkcji: od 1980, 1981, 1982, 1984, 1985, 1986 do 1987
silnik o pojemności: 2.2 L5 , 2.3 L5
AMERICAN MOTORS Ambassador DPL, SST
rok produkcji: od 1963, 1964, 1965, 1966, 1967 do 1968
silnik o pojemności: 3.3 L6 , 3.8 L6 , 4.7 V8 , 4.8 V8 , 5.4 V8 , 5.6 V8 , 6.4 V8
AMERICAN MOTORS American 330, 440, Rouge
rok produkcji: od 1963, 1964, 1965, 1966, 1967 do 1968
silnik o pojemności: 3.2 L6 , 3.3 L6 , 3.8 L6 , 4.8 V8 , 5.6 V8
AMERICAN MOTORS Classic
rok produkcji: od 1963, 1964, 1965 do 1966
silnik o pojemności: 3.2 L6 , 3.3 L6 , 3.8 L6 , 4.7 V8 , 4.8 V8 , 5.4 V8
AMERICAN MOTORS Marlin
rok produkcji: od 1963, 1964, 1965 do 1966
silnik o pojemności: 3.3 L6 , 3.8 L6 , 4.7 V8 , 4.8 V8 , 5.4 V8 , 5.6 V8
AMERICAN MOTORS Rebel 550, 770, SST
rok produkcji: od 1963, 1964, 1965 do 1966
silnik o pojemności: 3.3 L6 , 3.8 L6 , 4.8 V8 , 5.6 V8
Kompresor bez napędu.
Istnieje możliwość współpracy sprężarki typu YORK ER210L zarówno z cewką elektromagnetyczną 12V, jak i z cewką 24V.
Kompresor typu YORK ER210L posiada port ssania po lewej stronie, gdy sprężarka jest zwrócona wałem korbowym w naszą stronę.
Uwaga!
Jeśli wymieniasz sprężarkę po zatarciu układu klimatyzacji, to przed montażem zalej nowy kompresor i układ właściwą ilością oleju do klimatyzacji.
Rodzaj oleju i jego ilość uzależnione są od typu sprężarki, budowy układu oraz zamontowanych w układzie akcesoriów i części do klimatyzacji.
Należy przy tym wymienić dławik - dyszę dławiącą lub zawór rozprężny oraz filtr do klimatyzacji - osuszacz, a pozostałe elementy systemu dokładnie wypłykać.
Takie warunki gwarancyjne zostały ustalone przez producentów kompresorów klimy i w przypadku niespełnienia któregokolwiek z nich sprężarka do klimatyzacji traci swoją gwarancję.
Polecamy także inne sprężarki do klimatyzacji
Jeśli zwrócisz swoją sprężarkę klimatyzacji,
udzielimy Ci rabatu w wysokości 50 PLN brutto
Klienci zarejestrowani na naszym sklepie otrzymują 3% RABATU
Instrukcja montażu kompresora
Kompresory to bardzo wrażliwe urządzenia. Niewłaściwa instalacja znacząco skraca ich czas bezawaryjnej pracy i powoduje, że często ulegają awariom. Jeżeli kompresor zostanie zamontowany niezgodnie z opisanymi tu zasadami utracisz na niego gwarancję. Nie ryzykuj! Zrób to raz a porządnie!
- Przełóż wszelkie wsporniki, uchwyty wyłączniki ze sprężarki zdemontowanej z samochodu do nowo zakupionego kompresora.
- Odłącz kompresor, zawór rozprężny, akumulator/osuszacz, przewody metalowe i
elastyczne. - Akumulator/osuszacz, dysza dławiąca – zawór rozprężny muszą zostać wymienione
podczas instalacji nowego kompresora.
- W większości nowych modeli samochodów nie ma możliwości właściwego i dokładnego wyczyszczenia skraplacza dlatego zalecana jest jego wymiana.
Skraplacze równoległego przepływu po zatkaniu jednej lub więcej równoległych
rurek łączących nie dają się udrożnić poprzez płukanie.
- W większości nowych modeli samochodów nie ma możliwości właściwego i dokładnego wyczyszczenia skraplacza dlatego zalecana jest jego wymiana.
- Należy dokładnie wypłukać cały system klimatyzacji.
- Płukanie układu powietrzem lub azotem jest niedopuszczalne. Do płukania
układu można użyć czynnika chłodzącego, jednakże można go stosować jedynie
wtedy, gdy kompresor nie uległ zatarciu a stacja do napełniania klimatyzacji
ma czysty i odpowiedni filtr. - W sytuacji w której sprężarka została zatarta, do płukania systemu konieczne
jest użycie specjalnego płynu czyszczącego a samo płukanie należy wykonać
przy użyciu specjalnie do tego przeznaczonej maszyny. - W obydwu przypadkach, płukanie należy przeprowadzić przy zamkniętym
obiegu - Gdy wszystko jest już zainstalowane przed pierwszym uruchomieniem systemu
należy przy użyciu specjalnego klucza przekręcić sprzęgło kompresora 10-15 razy.
Ta czynność doprowadzi olej do wszystkich ruchomych części sprężarki.
Jeżeli pominie się tę czynność to może dojść do trwałego uszkodzenia kompresora.
Nie należy pokręcać za nakrętkę lub śrubę na zabieraku sprzęgła ponieważ przez to
może zmienić się szczelina między kołem napędowym a zabierakiem sprzęgła, co
może skutkować uszkodzeniem sprzęgła lub kompresora.
- Płukanie układu powietrzem lub azotem jest niedopuszczalne. Do płukania
- Opróżniaj system za pomocą pompy próżniowej do 100 kPa przez minimum 45
minut. Jeżeli temperatura na zewnątrz jest powyżej 27 °C lub samochód ma system
dwustrefowy zalecamy opróżnianie przez minimum godzinę. - Napełnij ponownie system. Używaj wyłącznie czynników R-12 lub R134A oraz
olejów przeznaczonych odpowiednio do tych czynników.
Warunki gwarancji
Klimatyzacja co to jest :
Klimatyzacja Samochodowa - Auto Klimatyzacje Łódź
TU dowiesz się czym jest Autoklimatyzacja
Klimatyzacja w samochodzie - budowa kompresora , działanie i schemat
Klimatyzacja do samochodu - porady i informacje techniczne
NUMERY POMOCNE W IDENTYFIKACJI KOMPRESORA KLIMY YORK ER210L :
- NR KATALOGOWY LASER-SINEX: S-S-YORK****-N-A-27
- NR KATALOGOWY 4-SEASONS: 57056 , 58056 , 67056
- NR KATALOGOWY YORK: ER210L
- NR ORYGINALNY O.E.M.: D6NN19D623A
Jeśli nie znalazłeś w naszym sklepie poszukiwanej sprężarki do klimatyzacji skontaktuj się z technikiem lub sprzedawcą w naszym oddziale Klimatyzacja Łódź:
e-mail: kompresory@laser-sinex.pl
tel. +48 42 648 86 45
zabronione pod rygorem odpowiedzialności prawnej.
Dokładamy wszelkich starań aby Twoje dane osobowe były bezpieczne.
Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych znajdziesz
>>>TUTAJ<<<
katalogi PDF - klimatyzacja samochodowa - znajdź potrzebną część!
* Sprzęgła, napędy - katalog części klimatyzacji samochodowej
* Osuszacze klimatyzacji samochodowej