280,00 zł
227,64 zł
850,00 zł
691,06 zł
1 790,00 zł
Cena regularna:
1 900,00 zł
1 455,28 zł
Cena regularna:
1 544,72 zł
Sprężarki do Klimatyzacji Samochodowej PONTIAC Grand Prix , CHEVROLET Impala, Lumina, Monte Carlo – GM V5
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Sprężarka do Klimatyzacji GM V5, załączana Sprzęgłem Elektromagnetycznym, jest Tłokowym Kompresorem z pięcioma Tłokami pojedyńczego działania i Tarczą Wychylną.
- Kompresor Sprężarka Tłokowa z Tarczą Wychylną pojedyńczego działania - budowa schemat
Łódzka firma Laser-Sinex już od lat Regeneruje Sprężarki do Klimatyzacji Samochodowej, przy tym zajmuje się także sprzedażą Oryginalnych Nowych i Regenerowanych Kompresorów do Samochodów Osobowych, Busów, Autobusów, Samochodów Ciężarowych oraz Maszyn Budowlanych i Rolniczych. Do zaoferowania mamy również wszelkiego rodzaju Akcesoria i Części Zamienne Auto Klimatyzacji oraz Narzędzia wymagane do ich montażu.
Koło Pasowe :
- średnica : 119mm
- ilość rowków : V6
- napięcie cewki : 12V
Sprężarki Regenerowane GM V5 Klimatyzacji Samochodów Amerykańskich :
CHEVROLET Impala LS
rok produkcji, rocznik: od 2000 do 2003; silnik o pojemności, pojemność: 3.8 V6
CHEVROLET Lumina LTZ
rok produkcji, rocznik: 1998; silnik o pojemności, pojemność: 3.8 V6
CHEVROLET Lumina
rok produkcji, rocznik: 1999; silnik o pojemności, pojemność: 3.8 V6
CHEVROLET Monte Carlo Z43
rok produkcji, rocznik: 1998; silnik o pojemności, pojemność: 3.8 V6
CHEVROLET Monte Carlo
rok produkcji, rocznik: 1999; silnik o pojemności, pojemność: 3.8 V6
CHEVROLET Monte Carlo SS
rok produkcji, rocznik: od 2000 do 2003; silnik o pojemności, pojemność: 3.8 V6
PONTIAC Grand Prix SE
rok produkcji, rocznik: 1997; silnik o pojemności, pojemność: 3.8 V6
PONTIAC Grand Prix GT, GTP
rok produkcji, rocznik: od 1997 do 1998; silnik o pojemności, pojemność: 3.8 V6
PONTIAC Grand Prix
rok produkcji, rocznik: od 1998 do 2003; silnik o pojemności, pojemność: 3.8 V6
Jeśli zwrócisz swoją sprężarkę do klimatyzacji,
udzielimy Ci rabatu w wysokości 50 PLN brutto
Klienci zarejestrowani na naszym sklepie otrzymują 3% RABATU
Instrukcja montażu kompresora
Kompresory to bardzo wrażliwe urządzenia. Niewłaściwa instalacja znacząco skraca ich czas bezawaryjnej pracy i powoduje, że często ulegają awariom. Jeżeli kompresor zostanie zamontowany niezgodnie z opisanymi tu zasadami utracisz na niego gwarancję. Nie ryzykuj! Zrób to raz a porządnie!
- Przełóż wszelkie wsporniki, uchwyty wyłączniki ze sprężarki zdemontowanej z samochodu do nowo zakupionego kompresora.
- Odłącz kompresor, zawór rozprężny, akumulator/osuszacz, przewody metalowe i
elastyczne. - Akumulator/osuszacz, dysza dławiąca – zawór rozprężny muszą zostać wymienione
podczas instalacji nowego kompresora.
- W większości nowych modeli samochodów nie ma możliwości właściwego i dokładnego wyczyszczenia skraplacza dlatego zalecana jest jego wymiana.
Skraplacze równoległego przepływu po zatkaniu jednej lub więcej równoległych
rurek łączących nie dają się udrożnić poprzez płukanie.
- W większości nowych modeli samochodów nie ma możliwości właściwego i dokładnego wyczyszczenia skraplacza dlatego zalecana jest jego wymiana.
- Należy dokładnie wypłukać cały system klimatyzacji.
- Płukanie układu powietrzem lub azotem jest niedopuszczalne. Do płukania
układu można użyć czynnika chłodzącego, jednakże można go stosować jedynie
wtedy, gdy kompresor nie uległ zatarciu a stacja do napełniania klimatyzacji
ma czysty i odpowiedni filtr. - W sytuacji w której sprężarka została zatarta, do płukania systemu konieczne
jest użycie specjalnego płynu czyszczącego a samo płukanie należy wykonać
przy użyciu specjalnie do tego przeznaczonej maszyny. - W obydwu przypadkach, płukanie należy przeprowadzić przy zamkniętym
obiegu - Gdy wszystko jest już zainstalowane przed pierwszym uruchomieniem systemu
należy przy użyciu specjalnego klucza przekręcić sprzęgło kompresora 10-15 razy.
Ta czynność doprowadzi olej do wszystkich ruchomych części sprężarki.
Jeżeli pominie się tę czynność to może dojść do trwałego uszkodzenia kompresora.
Nie należy pokręcać za nakrętkę lub śrubę na zabieraku sprzęgła ponieważ przez to
może zmienić się szczelina między kołem napędowym a zabierakiem sprzęgła, co
może skutkować uszkodzeniem sprzęgła lub kompresora.
- Płukanie układu powietrzem lub azotem jest niedopuszczalne. Do płukania
- Opróżniaj system za pomocą pompy próżniowej do 100 kPa przez minimum 45
minut. Jeżeli temperatura na zewnątrz jest powyżej 27 °C lub samochód ma system
dwustrefowy zalecamy opróżnianie przez minimum godzinę. - Napełnij ponownie system. Używaj wyłącznie czynników R-12 lub R134A oraz
olejów przeznaczonych odpowiednio do tych czynników.
Warunki gwarancji
NUMERY POMOCNE W IDENTYFIKACJI SAMOCHODOWYCH SPRĘŻAREK KLIMATYZACJI :
- NR KATALOGOWY LASER-SINEX: 10-987
- NR KATALOGOWY 4SEASONS : 58987 , 68987
- NR KATALOGOWY GENERAL MOTORS: 1135238 , 1135281 , 1135433
- KOD PRODUKTU: S-C-V5******-R-E-65
Jeśli nie znalazłeś w naszym sklepie poszukiwanego Kompresora Autoklimatyzacji skontaktuj się z technikiem lub sprzedawcą w naszym oddziale Klimatyzacja Łódź:
e-mail: kompresory@laser-sinex.pl
tel. +48 42 648 86 45
zabronione pod rygorem odpowiedzialności prawnej.
Dokładamy wszelkich starań aby Twoje dane osobowe były bezpieczne.
Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych znajdziesz
>>>TUTAJ<<<
katalogi PDF - klimatyzacja samochodowa - znajdź potrzebną część!
* Sprzęgła, napędy - katalog części klimatyzacji samochodowej
* Osuszacze klimatyzacji samochodowej