850,00 zł
691,06 zł
1 790,00 zł
Cena regularna:
1 900,00 zł
1 455,28 zł
Cena regularna:
1 544,72 zł
Sprężarki Klimatyzacji Samochodowej ALFA ROMEO, LANCIA, MASERATI Sprężarka Klimy SANDEN SD7V16 Regenerowana, Klima w Aucie ( 68564 )
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Koło Pasowe Sprężarki Klimatyzacji Samochodowej SANDEN SD7V16 :
- średnica: 121mm
- ilość rowków: V6
- napięcie cewki: 12V
Regenerowany Kompresor SANDEN SD7V16 do Klimatyzacji Samochodów:
ALFA ROMEO 147 ( 937 ), GT
rocznik: od luty 2003; silnik o pojemności: 3.2 GTA
ALFA ROMEO 156 ( 932 )
rocznik: od wrzesień 1997; silnik o pojemności: 2.5 V6 24V ( 932A1 ), 2.5 V6 24V ( 932A11_), 3.2 GTA ( 932AXB )
ALFA ROMEO 156 Sportwagon ( 932 )
rocznik: od maj 2000; silnik o pojemności: 2.5 V6 24V ( 932A1 ), 2.5 V6 24V ( 932B11_), 3.2 GTA ( 932BXB )
ALFA ROMEO 166 ( 936 )
rocznik: od wrzesień 1998; silnik o pojemności: 2.0 V6 ( 936A3___ ), 2.5 V6 24V ( 936A21__), 2.5 V6 24V ( 936A2___), 3.0 V6 24V ( 936A11__), 3.0 V6 24V ( 936A1___)
ALFA ROMEO GTV, Spider ( 916 )
rocznik: od październik 1996; silnik o pojemności: 3.0 V6 24V , 3.0 V6 24V ( 916.C1 ), 3.2 V6 24V
LANCIA Kappa ( 838 )
rocznik: od styczeń 1996 do październik 2001; silnik o pojemności: 3.0 24V
LANCIA Thesis ( 841AX )
rocznik: od lipiec 2002; silnik o pojemności: 3.0 V6 ( 841AXC1101 ), 3.2 V6
MASERATI 3200 GT
rocznik: od październik 1998 do marzec 2002; silnik o pojemności: 3.2 Biturbo V8 32V
MASERATI Quattroporte II
rocznik: od 1997; silnik o pojemności: 2.0 Biturbo , 2.8 Biturbo, 3.2 V8 32V
MASERATI Spyder coupé
rocznik: od marzec 2002; silnik o pojemności: 4.2
MASERATI Spyder GT cabriolet
rocznik: od październik 2001; silnik o pojemności: 4.2
Firma Laser-Sinex, mieszcząca się w Łodzi, oprócz Regenerowanych Kompresorów Klimy, ma do zaoferowania również Nowe i Oryginalne Sprężarki Klimatyzacji Samochodów, Busów, Autobusów, Samochodów Ciężarowych oraz Maszyn Budowlanych i Rolniczych. Dodatkowo w sprzedaży posiadamy także wszelkie Akcesoria, Narzędzia oraz Części naprawcze i eksploatacyjne Klimatyzacji Samochodowej.
Jeśli zwrócisz swoją sprężarkę do klimatyzacji,
udzielimy Ci rabatu w wysokości 50 PLN brutto
Klienci zarejestrowani na naszym sklepie otrzymują 3% RABATU
Instrukcja montażu kompresora
Kompresory to bardzo wrażliwe urządzenia. Niewłaściwa instalacja znacząco skraca ich czas bezawaryjnej pracy i powoduje, że często ulegają awariom. Jeżeli kompresor zostanie zamontowany niezgodnie z opisanymi tu zasadami utracisz na niego gwarancję. Nie ryzykuj! Zrób to raz a porządnie!
- Przełóż wszelkie wsporniki, uchwyty wyłączniki ze sprężarki zdemontowanej z samochodu do nowo zakupionego kompresora.
- Odłącz kompresor, zawór rozprężny, akumulator/osuszacz, przewody metalowe i
elastyczne. - Akumulator/osuszacz, dysza dławiąca – zawór rozprężny muszą zostać wymienione
podczas instalacji nowego kompresora.
- W większości nowych modeli samochodów nie ma możliwości właściwego i dokładnego wyczyszczenia skraplacza dlatego zalecana jest jego wymiana.
Skraplacze równoległego przepływu po zatkaniu jednej lub więcej równoległych
rurek łączących nie dają się udrożnić poprzez płukanie.
- W większości nowych modeli samochodów nie ma możliwości właściwego i dokładnego wyczyszczenia skraplacza dlatego zalecana jest jego wymiana.
- Należy dokładnie wypłukać cały system klimatyzacji.
- Płukanie układu powietrzem lub azotem jest niedopuszczalne. Do płukania
układu można użyć czynnika chłodzącego, jednakże można go stosować jedynie
wtedy, gdy kompresor nie uległ zatarciu a stacja do napełniania klimatyzacji
ma czysty i odpowiedni filtr. - W sytuacji w której sprężarka została zatarta, do płukania systemu konieczne
jest użycie specjalnego płynu czyszczącego a samo płukanie należy wykonać
przy użyciu specjalnie do tego przeznaczonej maszyny. - W obydwu przypadkach, płukanie należy przeprowadzić przy zamkniętym
obiegu - Gdy wszystko jest już zainstalowane przed pierwszym uruchomieniem systemu
należy przy użyciu specjalnego klucza przekręcić sprzęgło kompresora 10-15 razy.
Ta czynność doprowadzi olej do wszystkich ruchomych części sprężarki.
Jeżeli pominie się tę czynność to może dojść do trwałego uszkodzenia kompresora.
Nie należy pokręcać za nakrętkę lub śrubę na zabieraku sprzęgła ponieważ przez to
może zmienić się szczelina między kołem napędowym a zabierakiem sprzęgła, co
może skutkować uszkodzeniem sprzęgła lub kompresora.
- Płukanie układu powietrzem lub azotem jest niedopuszczalne. Do płukania
- Opróżniaj system za pomocą pompy próżniowej do 100 kPa przez minimum 45
minut. Jeżeli temperatura na zewnątrz jest powyżej 27 °C lub samochód ma system
dwustrefowy zalecamy opróżnianie przez minimum godzinę. - Napełnij ponownie system. Używaj wyłącznie czynników R-12 lub R134A oraz
olejów przeznaczonych odpowiednio do tych czynników.
Warunki gwarancji
NUMERY POMOCNE W IDENTYFIKACJI SPRĘŻARKI KLIMY :
- NR KATALOGOWY LASER-SINEX : 16-564
- NR KATALOGOWY 4SEASONS : 67564 , 68564
- NR ORYGINALNY O.E.M. : 578377501 , 60607289 , 60813335
- KOD PRODUKTU: S-B-SD7V16**-R-E-28
Jeśli nie znalazłeś w naszym sklepie poszukiwanej Sprężarki Klimatyzacji Samochodowej skontaktuj się z technikiem lub sprzedawcą w naszym oddziale Klimatyzacja Łódź :
e-mail: kompresory@laser-sinex.pl
tel. +48 42 648 86 45
okres gwarancji - 12 miesięcy
Kopiowanie treści, grafiki, zdjęć bez zgody Laser-Sinex
zabronione pod rygorem odpowiedzialności prawnej.
Dokładamy wszelkich starań aby Twoje dane osobowe były bezpieczne.
Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych znajdziesz
>>>TUTAJ<<<
katalogi PDF - klimatyzacja samochodowa - znajdź potrzebną część!
* Sprzęgła, napędy - katalog części klimatyzacji samochodowej
* Osuszacze klimatyzacji samochodowej