900,00 zł
731,71 zł
Sprężarka regenerowana do klimatyzacji VOLKSWAGEN Scirocco II, Tiguan, rok produkcji od 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 - Naprawa kompresora do klimatyzacji SANDEN PXE14 ( 98885 )
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Koło pasowe kompresora do klimatyzacji SANDEN PXE14 :
- średnica: 110mm
- ilość rowków: V6
- napięcie cewki: 12V
Wszystkie sprężarki regenerowane Laser-Sinex, objęte są 12 miesięczną gwarancją.
Sprężarka regenerowana - zamiennik SANDEN PXE14 autoklimatyzacji :
VOLKSWAGEN Scirocco II
rocznik: od wrzesień 2008, 2009, 2010, 2011 ...
pojemność sinika: 1.4 TSI , 2.0 TSI , 2.0 TDI
VOLKSWAGEN Tiguan
rocznik: od wrzesień 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 ...
pojemność sinika: 1.4 TSI , 2.0 TFSI , 2.0 TDI
Oprócz gotowych sprężarek regenerowanych do klimatyzacji, oferujemy klientom usługę regeneracji i naprawy kompresorów dostarczonych do nas.
Regeneracja sprężarki do autoklimatyzacji - oferta usług firmy Laser-Sinex.
Uwaga!
Aby po zamontowaniu nie narazić na zatarcie nowej sprężarki do klimatyzacji, trzeba przedtem zalać ją i układ klimatyzacji odpowiednią ilością przeznaczonego do tego oleju . Ilość ta jest uzależniona od budowy i wielkości układu, a także od rodzaju zainstalowanej sprężarki. Po zatarciu się kompresora należy wymienić również zawór rozprężny lub dyszę rozprężną - dławik i osuszacz - filtr klimatyzacji, a system klimatyzacji powinno się też dokładnie wypłukać. W przypadku nie spełnienia któregoś z tych zaleceń, sprężarka traci swoją gwarancję, gdyż takie warunki są ustanowione przez producentów kompresorów do klimatyzacji. Wymagane części i akcesoria do klimatyzacji , są do kupienia w naszym sklepie internetowym.
Polecamy także inne sprężarki regenerowane do klimatyzacji
Jeśli zwrócisz swoją sprężarkę klimatyzacji, udzielimy Ci rabatu w wysokości 50 PLN brutto
Klienci zarejestrowani na naszym sklepie otrzymują 3% RABATU
Instrukcja montażu kompresora
Kompresory to bardzo wrażliwe urządzenia. Niewłaściwa instalacja znacząco skraca ich czas bezawaryjnej pracy i powoduje, że często ulegają awariom. Jeżeli kompresor zostanie zamontowany niezgodnie z opisanymi tu zasadami utracisz na niego gwarancję. Nie ryzykuj! Zrób to raz a porządnie!
- Przełóż wszelkie wsporniki, uchwyty wyłączniki ze sprężarki zdemontowanej z samochodu do nowo zakupionego kompresora.
- Odłącz kompresor, zawór rozprężny, akumulator/osuszacz, przewody metalowe i
elastyczne. - Akumulator/osuszacz, dysza dławiąca – zawór rozprężny muszą zostać wymienione
podczas instalacji nowego kompresora.
- W większości nowych modeli samochodów nie ma możliwości właściwego i dokładnego wyczyszczenia skraplacza dlatego zalecana jest jego wymiana.
Skraplacze równoległego przepływu po zatkaniu jednej lub więcej równoległych
rurek łączących nie dają się udrożnić poprzez płukanie.
- W większości nowych modeli samochodów nie ma możliwości właściwego i dokładnego wyczyszczenia skraplacza dlatego zalecana jest jego wymiana.
- Należy dokładnie wypłukać cały system klimatyzacji.
- Płukanie układu powietrzem lub azotem jest niedopuszczalne. Do płukania
układu można użyć czynnika chłodzącego, jednakże można go stosować jedynie
wtedy, gdy kompresor nie uległ zatarciu a stacja do napełniania klimatyzacji
ma czysty i odpowiedni filtr. - W sytuacji w której sprężarka została zatarta, do płukania systemu konieczne
jest użycie specjalnego płynu czyszczącego a samo płukanie należy wykonać
przy użyciu specjalnie do tego przeznaczonej maszyny. - W obydwu przypadkach, płukanie należy przeprowadzić przy zamkniętym
obiegu - Gdy wszystko jest już zainstalowane przed pierwszym uruchomieniem systemu
należy przy użyciu specjalnego klucza przekręcić sprzęgło kompresora 10-15 razy.
Ta czynność doprowadzi olej do wszystkich ruchomych części sprężarki.
Jeżeli pominie się tę czynność to może dojść do trwałego uszkodzenia kompresora.
Nie należy pokręcać za nakrętkę lub śrubę na zabieraku sprzęgła ponieważ przez to
może zmienić się szczelina między kołem napędowym a zabierakiem sprzęgła, co
może skutkować uszkodzeniem sprzęgła lub kompresora.
- Płukanie układu powietrzem lub azotem jest niedopuszczalne. Do płukania
- Opróżniaj system za pomocą pompy próżniowej do 100 kPa przez minimum 45
minut. Jeżeli temperatura na zewnątrz jest powyżej 27 °C lub samochód ma system
dwustrefowy zalecamy opróżnianie przez minimum godzinę. - Napełnij ponownie system. Używaj wyłącznie czynników R-12 lub R134A oraz
olejów przeznaczonych odpowiednio do tych czynników.
Warunki gwarancji
Klimatyzacja co to jest :
Klimatyzacja Samochodowa - Auto Klimatyzacje Łódź
TU dowiesz się czym jest Autoklimatyzacja
Klimatyzacja w samochodzie - budowa kompresora , działanie i schemat
Klimatyzacja do samochodu - porady i informacje techniczne
NUMERY POMOCNE W IDENTYFIKACJI KOMPRESORA DO KLIMATYZACJI SANDEN PXE14 :
- NR KATALOGOWY LASER-SINEX: 19-885
- NR KATALOGOWY 4-SEASONS: 98885
- NR ORYGINALNY O.E.M.: 5N0820803
- KOD PRODUKTU: S-B-PXE14***-R-E-01
Jeśli nie znalazłeś w naszym sklepie poszukiwanej sprężarki do klimatyzacji skontaktuj się z technikiem lub sprzedawcą w naszym oddziale Klimatyzacja Łódź:
e-mail: kompresory@laser-sinex.pl
tel. +48 42 648 86 45
zabronione pod rygorem odpowiedzialności prawnej.
Dokładamy wszelkich starań aby Twoje dane osobowe były bezpieczne.
Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych znajdziesz
>>>TUTAJ<<<
katalogi PDF - klimatyzacja samochodowa - znajdź potrzebną część!
* Sprzęgła, napędy - katalog części klimatyzacji samochodowej
* Osuszacze klimatyzacji samochodowej