Waluty
Sonda
Jakiej firmy drukarki używasz?
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Sprężarka do klimatyzacji FORD Escort VI, VII - Regenerowane kompresory klimatyzacji samochodowej FORD FS10 - Samochodowe klimatyzacje ( 58134 )

Dostępność: brak towaru
Cena: 655,33 zł 655.33
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 532,79 zł
bez 23% VAT i kosztów dostawy
ilość szt.
dodaj do przechowalni

Opis

Oprócz gotowych regenerowanych kompresorów klimatyzacji samochodowej, zakład Laser-Sinex oferuje swoim klientom usługę regeneracji sprężarek do klimatyzacji dostarczonych do nas.

Regeneracja sprężarek samochodowych - informacje o usługach Laser-Sinex.

Koło pasowe kompresorów klimatyzacji samochodowej
FORD FS10 :
- średnica: 125mm

- ilość rowków: V5

- napięcie cewki: 12V

Sprężarka do klimatyzacji FORD FS10 w samochodach osobowych :
FORD Escort VI ( GAL )
rok produkcji: od wrzesień 1992 do styczeń 1995; pojemność silnika: 1.8D , 1.8 TD
FORD Escort VII ( GAL )
rok produkcji: od styczeń 1995 do październik 1998; pojemność silnika: 1.8D , 1.8rbo D , 1.8 TD

Polecamy także inne
sprężarki do klimatyzacji

Uwaga!
Aby zakupiony kompresor, sprężarka do klimatyzacji zarówno nowy jak i regenerowany czy używany, pracował bez usterek przez długie lata, a Państwo mogli się cieszyć jazdą samochodem z właściwe pracującą klimatyzacją, prosimy o zapoznanie się z instrukcją montażu kompresora, która dostarczy Państwu informacji jak ważne dla bezawaryjnej pracy kompresora są: wymiana filtra / osuszacza, dyszy dławiącej lub zaworu rozprężnego, a także w przypadku zanieczyszczenia systemu klimatyzacji czy zatarciu kompresora – płukanie układu auto klimatyzacji. Wszelkie niezbędne akcesoria do klimatyzacji, mogą zamówić Państwo razem z kompresorem, przez co znacznie skróci się czas pobytu w warsztacie Państwa auta.

Jeśli zwrócisz swoją sprężarkę klimatyzacjii,
udzielimy Ci rabatu w wysokości 50 PLN brutto


Klienci zarejestrowani na naszym sklepie otrzymują 3% RABATU

Instrukcja montażu kompresora
PAMIĘTAJ ŻE MUSISZ WLAĆ OLEJ!

Kompresory to bardzo wrażliwe urządzenia. Niewłaściwa instalacja znacząco skraca ich czas bezawaryjnej pracy i powoduje, że często ulegają awariom. Jeżeli kompresor zostanie zamontowany niezgodnie z opisanymi tu zasadami utracisz na niego gwarancję. Nie ryzykuj! Zrób to raz a porządnie!
  1. Przełóż wszelkie wsporniki, uchwyty wyłączniki ze sprężarki zdemontowanej z samochodu do nowo zakupionego kompresora.
  2. Odłącz kompresor, zawór rozprężny, akumulator/osuszacz, przewody metalowe i
    elastyczne.
  3. Akumulator/osuszacz, dysza dławiąca – zawór rozprężny muszą zostać wymienione
    podczas instalacji nowego kompresora.
    • W większości nowych modeli samochodów nie ma możliwości właściwego i dokładnego wyczyszczenia skraplacza dlatego zalecana jest jego wymiana.
      Skraplacze równoległego przepływu po zatkaniu jednej lub więcej równoległych
      rurek łączących nie dają się udrożnić poprzez płukanie.
  4. Należy dokładnie wypłukać cały system klimatyzacji.
    • Płukanie układu powietrzem lub azotem jest niedopuszczalne. Do płukania
      układu można użyć czynnika chłodzącego, jednakże można go stosować jedynie
      wtedy, gdy kompresor nie uległ zatarciu a stacja do napełniania klimatyzacji
      ma czysty i odpowiedni filtr.
    • W sytuacji w której sprężarka została zatarta, do płukania systemu konieczne
      jest użycie specjalnego płynu czyszczącego a samo płukanie należy wykonać
      przy użyciu specjalnie do tego przeznaczonej maszyny.
    • W obydwu przypadkach, płukanie należy przeprowadzić przy zamkniętym
      obiegu
    • Gdy wszystko jest już zainstalowane przed pierwszym uruchomieniem systemu
      należy przy użyciu specjalnego klucza przekręcić sprzęgło kompresora 10-15 razy.
      Ta czynność doprowadzi olej do wszystkich ruchomych części sprężarki.
      Jeżeli pominie się tę czynność to może dojść do trwałego uszkodzenia kompresora.
      Nie należy pokręcać za nakrętkę lub śrubę na zabieraku sprzęgła ponieważ przez to
      może zmienić się szczelina między kołem napędowym a zabierakiem sprzęgła, co
      może skutkować uszkodzeniem sprzęgła lub kompresora.
  5. Opróżniaj system za pomocą pompy próżniowej do 100 kPa przez minimum 45
    minut. Jeżeli temperatura na zewnątrz jest powyżej 27 °C lub samochód ma system
    dwustrefowy zalecamy opróżnianie przez minimum godzinę.
  6. Napełnij ponownie system. Używaj wyłącznie czynników R-12 lub R134A oraz
    olejów przeznaczonych odpowiednio do tych czynników.
Warunki gwarancji


Klimatyzacja co to jest :
Klimatyzacja Samochodowa - Auto Klimatyzacje Łódź

TU dowiesz się czym jest Autoklimatyzacja

Klimatyzacja w samochodzie - budowa kompresora , działanie i schemat

Klimatyzacja do samochodu - porady i informacje techniczne

NUMERY POMOCNE W IDENTYFIKACJI KOMPRESORÓW KLIMATYZACJI SAMOCHODOWEJ FORD FS10 :
- NR KATALOGOWY
LASER-SINEX: 10-134

- NR KATALOGOWY 4-SEASONS : 57134 , 58134
- NR ORYGINALNY O.E.M. : 1021291 , 1027438 , 1054794 , 1058283 , 6989823 , 7058038 , 94AW19D629CA , 94AW19D629CB , 94AW19D629CC , 96AW19D629DA

Jeśli nie znalazłeś w naszym sklepie poszukiwanego kompresora klimatyzacji samochodowej skontaktuj się z technikiem lub sprzedawcą w naszym oddziale Klimatyzacja Łódź:
e-mail: kompresory@laser-sinex.pl
tel. +48 42 648 86 45

Copyright Laser-Sinex Sp. z o.o.
Kopiowanie treści, grafiki, zdjęć bez zgody Laser-Sinex
zabronione pod rygorem odpowiedzialności prawnej.
14032011RS

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

Regulamin Zakupów
RODO

Dokładamy wszelkich starań aby Twoje dane osobowe były bezpieczne.
Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych znajdziesz 
>>>TUTAJ<<<

 

Statystyki
Produktów:
4934
Kategorii:
822
Nowości:
22
Promocje:
336
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl