Sprężarka do klimatyzacji FORD Escort VI, VII - Regenerowane kompresory klimatyzacji samochodowej FORD FS10 - Samochodowe klimatyzacje ( 58134 )
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Regeneracja sprężarek samochodowych - informacje o usługach Laser-Sinex.
Koło pasowe kompresorów klimatyzacji samochodowej FORD FS10 :
- średnica: 125mm
- ilość rowków: V5
- napięcie cewki: 12V
Sprężarka do klimatyzacji FORD FS10 w samochodach osobowych :
FORD Escort VI ( GAL )
rok produkcji: od wrzesień 1992 do styczeń 1995; pojemność silnika: 1.8D , 1.8 TD
FORD Escort VII ( GAL )
rok produkcji: od styczeń 1995 do październik 1998; pojemność silnika: 1.8D , 1.8rbo D , 1.8 TD
Polecamy także inne sprężarki do klimatyzacji
Uwaga!
Aby zakupiony kompresor, sprężarka do klimatyzacji zarówno nowy jak i regenerowany czy używany, pracował bez usterek przez długie lata, a Państwo mogli się cieszyć jazdą samochodem z właściwe pracującą klimatyzacją, prosimy o zapoznanie się z instrukcją montażu kompresora, która dostarczy Państwu informacji jak ważne dla bezawaryjnej pracy kompresora są: wymiana filtra / osuszacza, dyszy dławiącej lub zaworu rozprężnego, a także w przypadku zanieczyszczenia systemu klimatyzacji czy zatarciu kompresora – płukanie układu auto klimatyzacji. Wszelkie niezbędne akcesoria do klimatyzacji, mogą zamówić Państwo razem z kompresorem, przez co znacznie skróci się czas pobytu w warsztacie Państwa auta.
Jeśli zwrócisz swoją sprężarkę klimatyzacjii,
udzielimy Ci rabatu w wysokości 50 PLN brutto
Klienci zarejestrowani na naszym sklepie otrzymują 3% RABATU
Instrukcja montażu kompresora
Kompresory to bardzo wrażliwe urządzenia. Niewłaściwa instalacja znacząco skraca ich czas bezawaryjnej pracy i powoduje, że często ulegają awariom. Jeżeli kompresor zostanie zamontowany niezgodnie z opisanymi tu zasadami utracisz na niego gwarancję. Nie ryzykuj! Zrób to raz a porządnie!
- Przełóż wszelkie wsporniki, uchwyty wyłączniki ze sprężarki zdemontowanej z samochodu do nowo zakupionego kompresora.
- Odłącz kompresor, zawór rozprężny, akumulator/osuszacz, przewody metalowe i
elastyczne. - Akumulator/osuszacz, dysza dławiąca – zawór rozprężny muszą zostać wymienione
podczas instalacji nowego kompresora.
- W większości nowych modeli samochodów nie ma możliwości właściwego i dokładnego wyczyszczenia skraplacza dlatego zalecana jest jego wymiana.
Skraplacze równoległego przepływu po zatkaniu jednej lub więcej równoległych
rurek łączących nie dają się udrożnić poprzez płukanie.
- W większości nowych modeli samochodów nie ma możliwości właściwego i dokładnego wyczyszczenia skraplacza dlatego zalecana jest jego wymiana.
- Należy dokładnie wypłukać cały system klimatyzacji.
- Płukanie układu powietrzem lub azotem jest niedopuszczalne. Do płukania
układu można użyć czynnika chłodzącego, jednakże można go stosować jedynie
wtedy, gdy kompresor nie uległ zatarciu a stacja do napełniania klimatyzacji
ma czysty i odpowiedni filtr. - W sytuacji w której sprężarka została zatarta, do płukania systemu konieczne
jest użycie specjalnego płynu czyszczącego a samo płukanie należy wykonać
przy użyciu specjalnie do tego przeznaczonej maszyny. - W obydwu przypadkach, płukanie należy przeprowadzić przy zamkniętym
obiegu - Gdy wszystko jest już zainstalowane przed pierwszym uruchomieniem systemu
należy przy użyciu specjalnego klucza przekręcić sprzęgło kompresora 10-15 razy.
Ta czynność doprowadzi olej do wszystkich ruchomych części sprężarki.
Jeżeli pominie się tę czynność to może dojść do trwałego uszkodzenia kompresora.
Nie należy pokręcać za nakrętkę lub śrubę na zabieraku sprzęgła ponieważ przez to
może zmienić się szczelina między kołem napędowym a zabierakiem sprzęgła, co
może skutkować uszkodzeniem sprzęgła lub kompresora.
- Płukanie układu powietrzem lub azotem jest niedopuszczalne. Do płukania
- Opróżniaj system za pomocą pompy próżniowej do 100 kPa przez minimum 45
minut. Jeżeli temperatura na zewnątrz jest powyżej 27 °C lub samochód ma system
dwustrefowy zalecamy opróżnianie przez minimum godzinę. - Napełnij ponownie system. Używaj wyłącznie czynników R-12 lub R134A oraz
olejów przeznaczonych odpowiednio do tych czynników.
Klimatyzacja co to jest :
Klimatyzacja Samochodowa - Auto Klimatyzacje Łódź
TU dowiesz się czym jest Autoklimatyzacja
Klimatyzacja w samochodzie - budowa kompresora , działanie i schemat
Klimatyzacja do samochodu - porady i informacje techniczne
NUMERY POMOCNE W IDENTYFIKACJI KOMPRESORÓW KLIMATYZACJI SAMOCHODOWEJ FORD FS10 :
- NR KATALOGOWY LASER-SINEX: 10-134
- NR KATALOGOWY 4-SEASONS : 57134 , 58134
- NR ORYGINALNY O.E.M. : 1021291 , 1027438 , 1054794 , 1058283 , 6989823 , 7058038 , 94AW19D629CA , 94AW19D629CB , 94AW19D629CC , 96AW19D629DA
Jeśli nie znalazłeś w naszym sklepie poszukiwanego kompresora klimatyzacji samochodowej skontaktuj się z technikiem lub sprzedawcą w naszym oddziale Klimatyzacja Łódź:
e-mail: kompresory@laser-sinex.pl
tel. +48 42 648 86 45
zabronione pod rygorem odpowiedzialności prawnej.
Dokładamy wszelkich starań aby Twoje dane osobowe były bezpieczne.
Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych znajdziesz
>>>TUTAJ<<<
katalogi PDF - klimatyzacja samochodowa - znajdź potrzebną część!
* Sprzęgła, napędy - katalog części klimatyzacji samochodowej
* Osuszacze klimatyzacji samochodowej