Ślimakowy Kompresor Klimatyzacji DODGE Stealth, MITSUBISHI 3000GT - Sprężarka MSC105CVS Systemu Klimatyzacji Samochodowej ( 68488 )
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Ciche, trwałe i bardzo wydajne Kompresory Ślimakowe Klimatyzacji Samochodowej MITSUBISHI MSC105CVS montowane są głównie do Aut Amerykańskich i coraz częściej w Samochodach Europejskich.
Ten Rotacyjny Kompresor Wyporowy o nietypowej konstrukcji, często nazywany jest też Kompresorem Spiralnym lub typu SCROLL.
Do wykonania jego profesjonalnej i fachowej Regeneracji, oprócz umiejętności niezbędne są specyficzne Części i Narzędzia Klimatyzacji.
Sprężarka Ślimakowa Auto Klimy MITSUBISHI MSC105CVS Regenerowana
objęta jest 12 miesięczną gwarancją.
- Kompresor Sprężarka Spiralna SKROLL działanie, budowa i schemat
Poza Kompresorami Ślimakowymi do sprzedania mamy również szeroki asortyment Regenerowanych i Nowych Kompresorów, a także Akcesoria do Klimatyzacji Samochodów Osobowych, Busów, Autobusów, Samochodów Ciężarowych oraz Maszyn Budowlanych i Rolniczych.
Koło Pasowe :
- średnica : 110mm
- ilość rowków : V4
- napięcie cewki : 12V
Sprężarki Ślimakowe Regenerowane MITSUBISHI MSC090C do Klimatyzacji w Samochodach :
DODGE Stealth R/T Sport
rok produkcji, rocznik: od 1994 do 1995; silnik o pojemności, pojemność: 3.0 V6
DODGE Stealth R/T , R/T Turbo
rok produkcji, rocznik: od 1994 do 1996; silnik o pojemności, pojemność: 3.0 V6
DODGE Stealth R/T
rok produkcji, rocznik: 1996; silnik o pojemności, pojemność: 3.0 V6
MITSUBISHI 3000 GT ( Z16A )
rok produkcji, rocznik: od 1997 do 1998; silnik o pojemności, pojemność: 3.0 i 24V 4x4
MITSUBISHI 3000GT SL , GT VR-4
rok produkcji, rocznik: 1998; silnik o pojemności, pojemność: 3.0 V6
Jeśli zwrócisz swoją sprężarkę do klimatyzacji,
udzielimy Ci rabatu w wysokości 50 PLN brutto
Klienci zarejestrowani na naszym sklepie otrzymują 3% RABATU
Instrukcja montażu kompresora
Kompresory to bardzo wrażliwe urządzenia. Niewłaściwa instalacja znacząco skraca ich czas bezawaryjnej pracy i powoduje, że często ulegają awariom. Jeżeli kompresor zostanie zamontowany niezgodnie z opisanymi tu zasadami utracisz na niego gwarancję. Nie ryzykuj! Zrób to raz a porządnie!
- Przełóż wszelkie wsporniki, uchwyty wyłączniki ze sprężarki zdemontowanej z samochodu do nowo zakupionego kompresora.
- Odłącz kompresor, zawór rozprężny, akumulator/osuszacz, przewody metalowe i
elastyczne. - Akumulator/osuszacz, dysza dławiąca – zawór rozprężny muszą zostać wymienione
podczas instalacji nowego kompresora.
- W większości nowych modeli samochodów nie ma możliwości właściwego i dokładnego wyczyszczenia skraplacza dlatego zalecana jest jego wymiana.
Skraplacze równoległego przepływu po zatkaniu jednej lub więcej równoległych
rurek łączących nie dają się udrożnić poprzez płukanie.
- W większości nowych modeli samochodów nie ma możliwości właściwego i dokładnego wyczyszczenia skraplacza dlatego zalecana jest jego wymiana.
- Należy dokładnie wypłukać cały system klimatyzacji.
- Płukanie układu powietrzem lub azotem jest niedopuszczalne. Do płukania
układu można użyć czynnika chłodzącego, jednakże można go stosować jedynie
wtedy, gdy kompresor nie uległ zatarciu a stacja do napełniania klimatyzacji
ma czysty i odpowiedni filtr. - W sytuacji w której sprężarka została zatarta, do płukania systemu konieczne
jest użycie specjalnego płynu czyszczącego a samo płukanie należy wykonać
przy użyciu specjalnie do tego przeznaczonej maszyny. - W obydwu przypadkach, płukanie należy przeprowadzić przy zamkniętym
obiegu - Gdy wszystko jest już zainstalowane przed pierwszym uruchomieniem systemu
należy przy użyciu specjalnego klucza przekręcić sprzęgło kompresora 10-15 razy.
Ta czynność doprowadzi olej do wszystkich ruchomych części sprężarki.
Jeżeli pominie się tę czynność to może dojść do trwałego uszkodzenia kompresora.
Nie należy pokręcać za nakrętkę lub śrubę na zabieraku sprzęgła ponieważ przez to
może zmienić się szczelina między kołem napędowym a zabierakiem sprzęgła, co
może skutkować uszkodzeniem sprzęgła lub kompresora.
- Płukanie układu powietrzem lub azotem jest niedopuszczalne. Do płukania
- Opróżniaj system za pomocą pompy próżniowej do 100 kPa przez minimum 45
minut. Jeżeli temperatura na zewnątrz jest powyżej 27 °C lub samochód ma system
dwustrefowy zalecamy opróżnianie przez minimum godzinę. - Napełnij ponownie system. Używaj wyłącznie czynników R-12 lub R134A oraz
olejów przeznaczonych odpowiednio do tych czynników.
Warunki gwarancji
NUMERY POMOCNE W IDENTYFIKACJI KOMPRESORA KLIMATYZACJI SAMOCHODOWEJ :
- NR KATALOGOWY LASER-SINEX: 16-488
- NR KATALOGOWY 4SEASONS : 67488
- NR ORYGINALNY O.E.M.: AKC201A402, AKC201A402A
- KOD PRODUKTU: S-Ł-MSC105CV-R-U-02
Jeśli nie znalazłeś w naszym sklepie poszukiwanej Sprężarki Klimatyzacji skontaktuj się z technikiem lub sprzedawcą w naszym oddziale Klimatyzacja Łódź :
e-mail: kompresory@laser-sinex.pl
tel. +48 42 648 86 45
zabronione pod rygorem odpowiedzialności prawnej.
Dokładamy wszelkich starań aby Twoje dane osobowe były bezpieczne.
Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych znajdziesz
>>>TUTAJ<<<
katalogi PDF - klimatyzacja samochodowa - znajdź potrzebną część!
* Sprzęgła, napędy - katalog części klimatyzacji samochodowej
* Osuszacze klimatyzacji samochodowej