Regenerowane sprężarki do samochodów BMW 7 (E32), 8 (E31) - Naprawa kompresorów do klimatyzacji NIPPONDENSO 10PA17C - Serwis klimatyzacji samochodowej
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Firma Laser- Sinex od 12 lat zajmuje się profesjonalną regeneracją kompresorów do klimatyzacji. Na nasze usługi udzielamy 12-miesięcznej gwarancji!
Regeneracja sprężarek do samochodów - opis usługi wykonywanej w Laser-Sinex.
Koło pasowe kompresorów do klimatyzacji NIPPONDENSO 10PA17C :
- średnica: 110mm
- ilość rowków: V5
- napięcie cewki: 12V
Regenerowane sprężarki NIPPONDENSO 10PA17C klimatyzacji do samochodów :
BMW 7 ( E32 ) 735 i, iL
rok produkcji: od wrzesień 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991 do wrzecień1992
pojemność silnika: 3430 ccm
rok produkcji: od wrzesień 1987 , 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993 do wrzecień1994
pojemność silnika: 4988 ccm
BMW 8 ( E31 )
rok produkcji: od kwiecień 1990, 1991, 1992, 1993 do październik 1994
pojemność silnika: 4988 ccm
rok produkcji: od wrzesień 1994, 1995, 1996, 1997, 1998 do grudzień 1999
pojemność silnika: 5379 ccm
rok produkcji: od kwiecień 1993, 1994, 1995 do grudzień 1996; pojemność silnika: 5576 ccm
Polecamy także inne kompresory do samochodów
Uwaga!
W momencie kiedy odczujesz zbyt słabe działanie klimatyzacji w aucie, jak najszybciej przyjedź do warsztatu samochodowego w celu zdiagnozowania przyczyny tego problemu. W większości przypadków utrata wydajności chłodzenia oznacza ubytek czynnika chłodniczego z układu klimatyzacji. Stwarza to ryzyko zatarcia sprężarki, na której smarowanie ma także wpływ czynnik chłodniczy, który dodatkowo transportuje olej kompresora. Wówczas taką sprężarkę do klimatyzacji należy zregenerować, lub zamienić na nową.
Jeśli zwrócisz swoją sprężarkę do klimatyzacji,
udzielimy Ci rabatu w wysokości 50 PLN brutto
Klienci zarejestrowani na naszym sklepie otrzymują 3% RABATU
Instrukcja montażu kompresora
Kompresory to bardzo wrażliwe urządzenia. Niewłaściwa instalacja znacząco skraca ich czas bezawaryjnej pracy i powoduje, że często ulegają awariom. Jeżeli kompresor zostanie zamontowany niezgodnie z opisanymi tu zasadami utracisz na niego gwarancję. Nie ryzykuj! Zrób to raz a porządnie!
- Przełóż wszelkie wsporniki, uchwyty wyłączniki ze sprężarki zdemontowanej z samochodu do nowo zakupionego kompresora.
- Odłącz kompresor, zawór rozprężny, akumulator/osuszacz, przewody metalowe i
elastyczne. - Akumulator/osuszacz, dysza dławiąca – zawór rozprężny muszą zostać wymienione
podczas instalacji nowego kompresora.
- W większości nowych modeli samochodów nie ma możliwości właściwego i dokładnego wyczyszczenia skraplacza dlatego zalecana jest jego wymiana.
Skraplacze równoległego przepływu po zatkaniu jednej lub więcej równoległych
rurek łączących nie dają się udrożnić poprzez płukanie.
- W większości nowych modeli samochodów nie ma możliwości właściwego i dokładnego wyczyszczenia skraplacza dlatego zalecana jest jego wymiana.
- Należy dokładnie wypłukać cały system klimatyzacji.
- Płukanie układu powietrzem lub azotem jest niedopuszczalne. Do płukania
układu można użyć czynnika chłodzącego, jednakże można go stosować jedynie
wtedy, gdy kompresor nie uległ zatarciu a stacja do napełniania klimatyzacji
ma czysty i odpowiedni filtr. - W sytuacji w której sprężarka została zatarta, do płukania systemu konieczne
jest użycie specjalnego płynu czyszczącego a samo płukanie należy wykonać
przy użyciu specjalnie do tego przeznaczonej maszyny. - W obydwu przypadkach, płukanie należy przeprowadzić przy zamkniętym
obiegu - Gdy wszystko jest już zainstalowane przed pierwszym uruchomieniem systemu
należy przy użyciu specjalnego klucza przekręcić sprzęgło kompresora 10-15 razy.
Ta czynność doprowadzi olej do wszystkich ruchomych części sprężarki.
Jeżeli pominie się tę czynność to może dojść do trwałego uszkodzenia kompresora.
Nie należy pokręcać za nakrętkę lub śrubę na zabieraku sprzęgła ponieważ przez to
może zmienić się szczelina między kołem napędowym a zabierakiem sprzęgła, co
może skutkować uszkodzeniem sprzęgła lub kompresora.
- Płukanie układu powietrzem lub azotem jest niedopuszczalne. Do płukania
- Opróżniaj system za pomocą pompy próżniowej do 100 kPa przez minimum 45
minut. Jeżeli temperatura na zewnątrz jest powyżej 27 °C lub samochód ma system
dwustrefowy zalecamy opróżnianie przez minimum godzinę. - Napełnij ponownie system. Używaj wyłącznie czynników R-12 lub R134A oraz
olejów przeznaczonych odpowiednio do tych czynników.
Warunki gwarancji
Klimatyzacja co to jest :
Klimatyzacja Samochodowa - Auto Klimatyzacje Łódź
TU dowiesz się czym jest Autoklimatyzacja
Klimatyzacja w samochodzie - budowa kompresora , działanie i schemat
Klimatyzacja do samochodu - porady i informacje techniczne
NUMERY POMOCNE W IDENTYFIKACJI KOMPRESORÓW DO KLIMATYZACJI NIPPONDENSO 10PA17C :
- NR KATALOGOWY LASER-SINEX: 64521382768
- NR ORYGINALNY O.E.M. : 147100-4690 , 147100-4691 , 147100-4692 , 64521382768 , 64528390482 , 64528390912
Jeśli nie znalazłeś w naszym sklepie poszukiwanej sprężarki do samochodu skontaktuj się z technikiem lub sprzedawcą w naszym oddziale Klimatyzacja Łódź:
e-mail: kompresory@laser-sinex.pl
tel. +48 42 648 86 45
zabronione pod rygorem odpowiedzialności prawnej.
Dokładamy wszelkich starań aby Twoje dane osobowe były bezpieczne.
Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych znajdziesz
>>>TUTAJ<<<
katalogi PDF - klimatyzacja samochodowa - znajdź potrzebną część!
* Sprzęgła, napędy - katalog części klimatyzacji samochodowej
* Osuszacze klimatyzacji samochodowej