Regenerowana Sprężarka Klimatyzacji CHEVROLET Celebrity, Lumina , PONTIAC 6000, Grand Prix, Trans Sport – GM V5 ( 58974 )
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
- Kompresor Sprężarka Tłokowa z Tarczą Wychylną pojedyńczego działania - budowa schemat
Firma Laser-Sinex z siedzibą w Łodzi zajmuje się profesjonalną Regeneracją zużytych i Naprawą Uszkodzonych Sprężarek Klimatyzacji Samochodowej do Samochodów Osobowych, Busów, Autobusów, Samochodów Ciężarowych oraz Maszyn Budowlanych i Rolniczych, a także sprzedażą Nowych Oryginalnych Kompresorów Auto Klimatyzacji. Oferujemy także wszelkie Akcesoria i Części Zamienne do Klimatyzacji oraz Narzędzia potrzebne do ich montażu.
Koło Pasowe :
- średnica : 109mm
- ilość rowków : V6
- napięcie cewki : 12V
Regenerowane Sprężarki Klimatyzacji GM V5 używane w Autach Amerykańskich :
CHEVROLET Celebrity
rok produkcji, rocznik: od 1989 do 1990
CHEVROLET Lumina
rok produkcji, rocznik: od 1990 do 1992
silnik o pojemności, pojemność: 2.5 L4
CHEVROLET Lumina APV
rok produkcji, rocznik: od 1990 do 1993
CHEVROLET Lumina Euro
rok produkcji, rocz nik : od 1990 do 1993
silnik o pojemności, pojemność: 3.1 V6
CHEVROLET Lumina Z34
rok produkcji, rocznik: od 1991 do 1993
silnik o pojemności, pojemność: 3.4 V6
PONTIAC 6000
rok produkcji, rocznik: od 1989 do 1991
PONTIAC Grand Prix
rok produkcji, rocznik: od 1989 do 1993
PONTIAC Grand Prix
rok produkcji, rocznik: od 1992 do 1993
silnik o pojemności, pojemność: 3.4 V6
PONTIAC Grand Prix GT, LE, SE, STE
rok produkcji, rocznik: od 1992 do 1993
silnik o pojemności, pojemność: 3.1 V6 , 3.4 V6
PONTIAC Trans Sport
rok produkcji, rocznik: 1991
Jeśli zwrócisz swój kompresor do klimatyzacji,
udzielimy Ci rabatu w wysokości 50 PLN brutto
Klienci zarejestrowani na naszym sklepie otrzymują 3% RABATU
Instrukcja montażu kompresora
Kompresory to bardzo wrażliwe urządzenia. Niewłaściwa instalacja znacząco skraca ich czas bezawaryjnej pracy i powoduje, że często ulegają awariom. Jeżeli kompresor zostanie zamontowany niezgodnie z opisanymi tu zasadami utracisz na niego gwarancję. Nie ryzykuj! Zrób to raz a porządnie!
- Przełóż wszelkie wsporniki, uchwyty wyłączniki ze sprężarki zdemontowanej z samochodu do nowo zakupionego kompresora.
- Odłącz kompresor, zawór rozprężny, akumulator/osuszacz, przewody metalowe i
elastyczne. - Akumulator/osuszacz, dysza dławiąca – zawór rozprężny muszą zostać wymienione
podczas instalacji nowego kompresora.
- W większości nowych modeli samochodów nie ma możliwości właściwego i dokładnego wyczyszczenia skraplacza dlatego zalecana jest jego wymiana.
Skraplacze równoległego przepływu po zatkaniu jednej lub więcej równoległych
rurek łączących nie dają się udrożnić poprzez płukanie.
- W większości nowych modeli samochodów nie ma możliwości właściwego i dokładnego wyczyszczenia skraplacza dlatego zalecana jest jego wymiana.
- Należy dokładnie wypłukać cały system klimatyzacji.
- Płukanie układu powietrzem lub azotem jest niedopuszczalne. Do płukania
układu można użyć czynnika chłodzącego, jednakże można go stosować jedynie
wtedy, gdy kompresor nie uległ zatarciu a stacja do napełniania klimatyzacji
ma czysty i odpowiedni filtr. - W sytuacji w której sprężarka została zatarta, do płukania systemu konieczne
jest użycie specjalnego płynu czyszczącego a samo płukanie należy wykonać
przy użyciu specjalnie do tego przeznaczonej maszyny. - W obydwu przypadkach, płukanie należy przeprowadzić przy zamkniętym
obiegu - Gdy wszystko jest już zainstalowane przed pierwszym uruchomieniem systemu
należy przy użyciu specjalnego klucza przekręcić sprzęgło kompresora 10-15 razy.
Ta czynność doprowadzi olej do wszystkich ruchomych części sprężarki.
Jeżeli pominie się tę czynność to może dojść do trwałego uszkodzenia kompresora.
Nie należy pokręcać za nakrętkę lub śrubę na zabieraku sprzęgła ponieważ przez to
może zmienić się szczelina między kołem napędowym a zabierakiem sprzęgła, co
może skutkować uszkodzeniem sprzęgła lub kompresora.
- Płukanie układu powietrzem lub azotem jest niedopuszczalne. Do płukania
- Opróżniaj system za pomocą pompy próżniowej do 100 kPa przez minimum 45
minut. Jeżeli temperatura na zewnątrz jest powyżej 27 °C lub samochód ma system
dwustrefowy zalecamy opróżnianie przez minimum godzinę. - Napełnij ponownie system. Używaj wyłącznie czynników R-12 lub R134A oraz
olejów przeznaczonych odpowiednio do tych czynników.
NUMERY POMOCNE W IDENTYFIKACJI SPRĘŻARKI SAMOCHODOWEJ KLIMATYZACJI :
- NR KATALOGOWY LASER-SINEX: 10-974
- NR KATALOGOWY 4-SEASONS : 57974 , 58974
- NR KATALOGOWY GENERAL MOTORS: 1135096 , 1135124 , 1135129 , 1135180 , 1135185 , 1135265 , 1135267 , 1135405 , 1135416
Jeśli nie znalazłeś w naszym sklepie poszukiwanego Kompresora Auto Klimatyzacji skontaktuj się z technikiem lub sprzedawcą w naszym oddziale Klimatyzacja Łódź:
e-mail: kompresory@laser-sinex.pl
tel. +48 42 648 86 45
zabronione pod rygorem odpowiedzialności prawnej.
Dokładamy wszelkich starań aby Twoje dane osobowe były bezpieczne.
Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych znajdziesz
>>>TUTAJ<<<
katalogi PDF - klimatyzacja samochodowa - znajdź potrzebną część!
* Sprzęgła, napędy - katalog części klimatyzacji samochodowej
* Osuszacze klimatyzacji samochodowej