Menu
Waluty
Sonda
Jakiej firmy drukarki używasz?
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Kompresor do Klimatyzacji FORD Focus, Fiesta, Fusion, Transit, MAZDA 2 Regeneracja Sprężarek Samochodowych SCROLL ( 78576 )

Dostępność: niewielka ilość
Cena: 735,00 zł 735.00
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
Cena netto: 597,56 zł
bez 23% VAT i kosztów dostawy
ilość szt.
dodaj do przechowalni

Opis

Samochodowe Kompresory Klimatyzacji FORD SCROLL jeszcze rzadko spotykamy na rynku Europejskim z uwagi na ich przeznaczenie w większości do Samochodów Amerykańskich, jednak Kompresory te jako jedne z najcichszych i trwałe coraz częściej montowane są także w Autach Europejskich.

Często nazywana Sprężarką Spiralną, przez swoją nietypową konstrukcję ( Rotacyjna Sprężarka Wyporowa ) typu SCROLL, do profesjonalnej i fachowej Regeneracji wymaga wiedzy, specyficznych Części i Narzędzi do Klimatyzacji.
Ślimakowy Kompresor Klimatyzacji Samochodowej FORD SCROLL po Regeneracji, jest objęty 12 miesięczną gwarancją.

- Kompresor Sprężarka Spiralna SKROLL działanie, budowa i schemat

Koło Pasowe :
- średnica : 98mm

- ilość rowków : V6

- napięcie cewki : 12V

Kompresor Regenerowany
FORD SCROLL
do Klimatyzacji Samochodowych Aut :
FORD Focus ( DAW / DBW )
rok produkcji, rocznik: od październik 1998
silnik o pojemności, pojemność: 1.4 16V , 1.6 16V , 1.8 16V , 1.8 DI , 1.8 TDCi , 1.8 TDDi , 1.8rbo
DI , 1.8rbo TDDi , 2.0 16V , ST170 , RS
FORD Fiesta IV ( JBS / JAS )

rok produkcji, rocznik: od kwiecień 2000 do styczeń 2002; silnik o pojemności, pojemność: 1.8 DI
FORD Fiesta V ( JH )
rok produkcji, rocznik: od listopad 2001 ; silnik o pojemności, pojemność: 1.4 16V , 1.6 16V
FORD Fusion ( JU )
rok produkcji, rocznik: od sierpień 2002; silnik o pojemności, pojemność: 1.4 , 1.6
FORD Tourneo Connect
rok produkcji, rocznik: od wrzesień 2002; silnik o pojemności, pojemność: 1.8rbo DI
FORD Transit Connect
rok produkcji, rocznik: od wrzesień 2002; silnik o pojemności, pojemność: 1.8 16V , 1.8 Di , 1.8 TDCi
MAZDA 2
rok produkcji, rocznik: od kwiecień 2003; silnik o pojemności, pojemność: 1.3 , 1.4 , 1.6

Jeśli zwrócisz swój kompresor do klimatyzacji,

udzielimy Ci rabatu w wysokości 50 PLN brutto


Klienci zarejestrowani na naszym sklepie otrzymują 3% RABATU

Instrukcja montażu kompresora
PAMIĘTAJ ŻE MUSISZ WLAĆ OLEJ!

Kompresory to bardzo wrażliwe urządzenia. Niewłaściwa instalacja znacząco skraca ich czas bezawaryjnej pracy i powoduje, że często ulegają awariom. Jeżeli kompresor zostanie zamontowany niezgodnie z opisanymi tu zasadami utracisz na niego gwarancję. Nie ryzykuj! Zrób to raz a porządnie!
  1. Przełóż wszelkie wsporniki, uchwyty wyłączniki ze sprężarki zdemontowanej z samochodu do nowo zakupionego kompresora.
  2. Odłącz kompresor, zawór rozprężny, akumulator/osuszacz, przewody metalowe i
    elastyczne.
  3. Akumulator/osuszacz, dysza dławiąca – zawór rozprężny muszą zostać wymienione
    podczas instalacji nowego kompresora.
    • W większości nowych modeli samochodów nie ma możliwości właściwego i dokładnego wyczyszczenia skraplacza dlatego zalecana jest jego wymiana.
      Skraplacze równoległego przepływu po zatkaniu jednej lub więcej równoległych
      rurek łączących nie dają się udrożnić poprzez płukanie.
  4. Należy dokładnie wypłukać cały system klimatyzacji.
    • Płukanie układu powietrzem lub azotem jest niedopuszczalne. Do płukania
      układu można użyć czynnika chłodzącego, jednakże można go stosować jedynie
      wtedy, gdy kompresor nie uległ zatarciu a stacja do napełniania klimatyzacji
      ma czysty i odpowiedni filtr.
    • W sytuacji w której sprężarka została zatarta, do płukania systemu konieczne
      jest użycie specjalnego płynu czyszczącego a samo płukanie należy wykonać
      przy użyciu specjalnie do tego przeznaczonej maszyny.
    • W obydwu przypadkach, płukanie należy przeprowadzić przy zamkniętym
      obiegu
    • Gdy wszystko jest już zainstalowane przed pierwszym uruchomieniem systemu
      należy przy użyciu specjalnego klucza przekręcić sprzęgło kompresora 10-15 razy.
      Ta czynność doprowadzi olej do wszystkich ruchomych części sprężarki.
      Jeżeli pominie się tę czynność to może dojść do trwałego uszkodzenia kompresora.
      Nie należy pokręcać za nakrętkę lub śrubę na zabieraku sprzęgła ponieważ przez to
      może zmienić się szczelina między kołem napędowym a zabierakiem sprzęgła, co
      może skutkować uszkodzeniem sprzęgła lub kompresora.
  5. Opróżniaj system za pomocą pompy próżniowej do 100 kPa przez minimum 45
    minut. Jeżeli temperatura na zewnątrz jest powyżej 27 °C lub samochód ma system
    dwustrefowy zalecamy opróżnianie przez minimum godzinę.
  6. Napełnij ponownie system. Używaj wyłącznie czynników R-12 lub R134A oraz
    olejów przeznaczonych odpowiednio do tych czynników.
Warunki gwarancji

NUMERY POMOCNE W IDENTYFIKACJI KOMPRESORA W AUCIE :
- NR KATALOGOWY LASER-SINEX: 17-576

- NR KATALOGOWY 4-SEASONS : 77576 , 78576
- NR ORYGINALNY O.E.M.: 1064354 , 1113006 , 467H19D629AA , DE9416450 , RXS4H19D629AA , XS4H19D629AA

Jeśli nie znalazłeś w naszym sklepie poszukiwanej Sprężarki Klimatyzacji skontaktuj się z technikiem lub sprzedawcą w naszym oddziale Klimatyzacja Łódź :
e-mail: kompresory@laser-sinex.pl
tel. +48 42 648 86 45

Copyright Laser-Sinex Sp. z o.o.
Kopiowanie treści, grafiki, zdjęć bez zgody Laser-Sinex
zabronione pod rygorem odpowiedzialności prawnej.
09112010RS

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

Regulamin Zakupów
RODO

Dokładamy wszelkich starań aby Twoje dane osobowe były bezpieczne.
Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych znajdziesz 
>>>TUTAJ<<<

 

Nowości
Statystyki
Produktów:
4613
Kategorii:
798
Nowości:
25
Promocje:
674
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl