Sonda
Jakiej firmy drukarki używasz?
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
sezon=rabaty

RABATY DLA SERWISÓW !

Twoje zakupy w niższej cenie !

realizując zamówienie wpisz w uwagach ; SERWIS

(WYŁĄCZNIE DLA SERWISÓW, WARSZTATÓW BRANŻY SAMOCHODOWEJ!)

TAX FREE - ZWROT VAT (23 %)

Obniżone ceny wysyłek

Szybko i tanio!

Przesyłka do 25 kg

z przedpłatą 16 PLN 

Wysyłka w dniu zamówienia!

Realizacja zamówień z opcją przedpłaty możliwa w dniu złożenia zamówienia – wystarczy przesłać potwierdzony dowód wpłaty!

 

czytaj całość »
Instrukcja montażu sprężarki
PAMIĘTAJ ŻE MUSISZ WLAĆ OLEJ!

Sprężarki to bardzo wrażliwe urządzenia. Niewłaściwa instalacja znacząco skraca ich czas bezawaryjnej pracy i powoduje, że często ulegają awariom. Jeżeli sprężarka zostanie zamontowana niezgodnie z opisanymi tu zasadami utracisz na nią gwarancję. Nie ryzykuj! Zrób to raz a porządnie!
  1. Przełóż wszelkie wsporniki, uchwyty wyłączniki ze sprężarki zdemontowanej z samochodu do nowo zakupionego kompresora.
  2. Odłącz sprężarkę, zawór rozprężny, akumulator/osuszacz, przewody metalowe i
    elastyczne.
  3. Akumulator/osuszacz, dysza dławiąca – zawór rozprężny muszą zostać wymienione
    na fabrycznie nowe podczas instalacji sprężarki.
    • W większości nowych modeli samochodów nie ma możliwości właściwego i dokładnego wyczyszczenia skraplacza dlatego zalecana jest jego wymiana.
      Skraplacze równoległego przepływu po zatkaniu jednej lub więcej równoległych
      rurek łączących nie dają się udrożnić poprzez płukanie.
  4. Należy dokładnie wypłukać cały system klimatyzacji.
    • Płukanie układu powietrzem lub azotem jest niedopuszczalne. Do płukania
      układu można użyć czynnika chłodzącego, jednakże można go stosować jedynie
      wtedy, gdy sprężarka nie uległa zatarciu a stacja do napełniania klimatyzacji
      ma czysty i odpowiedni filtr.
    • W sytuacji w której sprężarka została zatarta, do płukania systemu konieczne
      jest użycie specjalnego płynu czyszczącego a samo płukanie należy wykonać
      przy użyciu specjalnie do tego przeznaczonej maszyny.
    • W obydwu przypadkach, płukanie należy przeprowadzić przy zamkniętym
      obiegu
    • Uwaga;
      Każdy kompresor należy zalać właściwą dla niego ilością oleju. W przypadku kompresorów nie posiadających korka zalewowego,
      olej dozujemy portem ssania. Kompresory posiadające korek zalewamy właściwą ilością oleju poprzez otwór korka.
      Nieprzestrzeganie tej procedury prowadzi do zatarcia kompresora !
    • Gdy wszystko jest już zainstalowane przed pierwszym uruchomieniem systemu
      należy przy użyciu specjalnego klucza
      przekręcić sprzęgło kompresora 10-15 razy.
      Ta czynność doprowadzi olej do wszystkich ruchomych części sprężarki.
      Jeżeli pominie się tę czynność to może dojść do
      trwałego uszkodzenia kompresora.

      Nie należy pokręcać za nakrętkę lub śrubę na zabieraka / sprzęgła ponieważ przez to
      może zmienić się szczelina między kołem napędowym a zabierakiem sprzęgła, co
      może skutkować uszkodzeniem sprzęgła lub kompresora.
  5. Opróżniaj system za pomocą pompy próżniowej do 100 kPa przez minimum 45
    minut. Jeżeli temperatura na zewnątrz jest powyżej 27 °C lub samochód ma system
    dwustrefowy zalecamy opróżnianie przez minimum godzinę.
  6. Napełnij ponownie system. Używaj wyłącznie czynników używanych w naprawianym układzie oraz olejów przeznaczonych odpowiednio do tych czynników.

Polecane produkty

Korektor biurowy w taśmie 4mm x 6m Korektor biurowy w taśmie 4mm x 6m
Cena: 5,70 zł
zobacz więcej
Regulamin Zakupów

RODO

Dokładamy wszelkich starań aby Twoje dane osobowe były bezpieczne.
Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych znajdziesz 
>>>TUTAJ<<<

 

Statystyki
Produktów:
4592
Kategorii:
798
Nowości:
34
Promocje:
686
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl