1 145,00 zł
930,89 zł
Autoklimatyzacja, Kompresory po Regeneracji SUBARU Legacy - Calsonic V5-15C Części Klimatyzacji
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
i 5 tłoków pojedyńczego działania.
- Kompresor Sprężarka Tłokowa z Tarczą Wychylną pojedyńczego działania - budowa schemat
Coraz więcej Samochodów w Polsce i na Świecie, bez względu na rok ich produkcji i klasę, jest wyposażona w Autoklimatyzację. Klimatyzowana kabina Sprzętu Rolniczego lub Ciężkiego także już nikogo nie dziwi, nie wspominając o Autobusach z Klimatyzacją w standardzie.
System Klimatyzacji Samochodowej, jak pozostałe elementy samochodu, wymaga stałych przeglądów, od sprawdzenia temperatur nawiewu czy pomiaru ciśnień roboczych systemu, po wymianę filtrów kabinowych (przeciwpyłowych). Nie wszystkie te czynności wykonuje się co roku, ale dzięki dbałości o System Klimatyzacji w ciągu całego roku możemy cieszyć się z Klimatyzacji w czasie sezonu letniego bez żadnych niespodziewanych usterek.
Koło Pasowe :
- średnica : 122mm
- ilość rowków : V4
- napięcie cewki : 12V
Kompresory do Autoklimatyzacji CALSONIC V5-15C używane w Amerykańskich Samochodach :
SUBARU Legacy
rok produkcji, rocznik: od styczeń 1989 do lipiec 1994
SUBARU Legacy LS
rok produkcji, rocznik: 1990; silnik o pojemności, pojemność: 2.2 H4
SUBARU Legacy 4x4, L4x4, LS 4x4
rok produkcji, rocznik: 1992; silnik o pojemności, pojemność: 2.2 H4
SUBARU Legacy L
rok produkcji, rocznik: od 1990 do 1993; silnik o pojemności, pojemność: 2.2 H4
SUBARU Legacy LS SP, LSI, Sport
rok produkcji, rocznik: od 1991 do 1993; silnik o pojemności, pojemność: 2.2 H4
Jeśli zwrócisz swój kompresor do klimatyzacji,
udzielimy Ci rabatu w wysokości 50 PLN brutto
Klienci zarejestrowani na naszym sklepie otrzymują 3% RABATU
Instrukcja montażu kompresora
Kompresory to bardzo wrażliwe urządzenia. Niewłaściwa instalacja znacząco skraca ich czas bezawaryjnej pracy i powoduje, że często ulegają awariom. Jeżeli kompresor zostanie zamontowany niezgodnie z opisanymi tu zasadami utracisz na niego gwarancję. Nie ryzykuj! Zrób to raz a porządnie!
- Przełóż wszelkie wsporniki, uchwyty wyłączniki ze sprężarki zdemontowanej z samochodu do nowo zakupionego kompresora.
- Odłącz kompresor, zawór rozprężny, akumulator/osuszacz, przewody metalowe i
elastyczne. - Akumulator/osuszacz, dysza dławiąca – zawór rozprężny muszą zostać wymienione
podczas instalacji nowego kompresora.
- W większości nowych modeli samochodów nie ma możliwości właściwego i dokładnego wyczyszczenia skraplacza dlatego zalecana jest jego wymiana.
Skraplacze równoległego przepływu po zatkaniu jednej lub więcej równoległych
rurek łączących nie dają się udrożnić poprzez płukanie.
- W większości nowych modeli samochodów nie ma możliwości właściwego i dokładnego wyczyszczenia skraplacza dlatego zalecana jest jego wymiana.
- Należy dokładnie wypłukać cały system klimatyzacji.
- Płukanie układu powietrzem lub azotem jest niedopuszczalne. Do płukania
układu można użyć czynnika chłodzącego, jednakże można go stosować jedynie
wtedy, gdy kompresor nie uległ zatarciu a stacja do napełniania klimatyzacji
ma czysty i odpowiedni filtr. - W sytuacji w której sprężarka została zatarta, do płukania systemu konieczne
jest użycie specjalnego płynu czyszczącego a samo płukanie należy wykonać
przy użyciu specjalnie do tego przeznaczonej maszyny. - W obydwu przypadkach, płukanie należy przeprowadzić przy zamkniętym
obiegu - Gdy wszystko jest już zainstalowane przed pierwszym uruchomieniem systemu
należy przy użyciu specjalnego klucza przekręcić sprzęgło kompresora 10-15 razy.
Ta czynność doprowadzi olej do wszystkich ruchomych części sprężarki.
Jeżeli pominie się tę czynność to może dojść do trwałego uszkodzenia kompresora.
Nie należy pokręcać za nakrętkę lub śrubę na zabieraku sprzęgła ponieważ przez to
może zmienić się szczelina między kołem napędowym a zabierakiem sprzęgła, co
może skutkować uszkodzeniem sprzęgła lub kompresora.
- Płukanie układu powietrzem lub azotem jest niedopuszczalne. Do płukania
- Opróżniaj system za pomocą pompy próżniowej do 100 kPa przez minimum 45
minut. Jeżeli temperatura na zewnątrz jest powyżej 27 °C lub samochód ma system
dwustrefowy zalecamy opróżnianie przez minimum godzinę. - Napełnij ponownie system. Używaj wyłącznie czynników R-12 lub R134A oraz
olejów przeznaczonych odpowiednio do tych czynników.
NUMERY POMOCNE W IDENTYFIKACJI KOMPRESORÓW DO AUTO KLIMY :
- NR KATALOGOWY LASER-SINEX: 73011AA030
- NR KATALOGOWY 4-SEASONS : 67426
- NR ORYGINALNY O.E.M. : 64690-45010 , 80990-45010 , 73011-AA030 , 73011 AA031 , 73011-AA090 , 73011-AA091 , 73008-AA710
Jeśli nie znalazłeś w naszym sklepie poszukiwanej Sprężarki do Autoklimatyzacji skontaktuj się z technikiem lub sprzedawcą w naszym oddziale Klimatyzacja Łódź:
e-mail: kompresory@laser-sinex.pl
tel. +48 42 648 86 45
zabronione pod rygorem odpowiedzialności prawnej.
Dokładamy wszelkich starań aby Twoje dane osobowe były bezpieczne.
Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych znajdziesz
>>>TUTAJ<<<
katalogi PDF - klimatyzacja samochodowa - znajdź potrzebną część!
* Sprzęgła, napędy - katalog części klimatyzacji samochodowej
* Osuszacze klimatyzacji samochodowej